piątek, 13 marca 2015

Deser czekoladowy z awokado


Kremowy mus czekoladowy na bazie awokado i banana z dodatkiem kakao. Dla mnie świetna alternatywa dla słodyczy. Spróbujcie koniecznie!

Składniki na 2 porcje:
  • 1 dojrzałe awokado
  • 1 banan
  • 1-2 łyżki masła orzechowego
  • 3 łyżki jogurtu greckiego
  • 1 łyżka kakao
  • 1/2 łyżeczki ekstraktu z wanilii (opcjonalnie)
  • 1 łyżka miodu (lub więcej do smaku)

Awokado, banana obrać ze skórki. Z awokado wyrzucić pestkę i pokroić na kawałki. Przełożyć do miski. Dodać pozostałe składniki i zmiksować blenderem/malakserem, do uzyskania gładkiej konsystencji. Deser można schłodzić w lodówce. Podawać z kleksem jogurtu, można oprószyć kakao. Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki mus :) I można go jeść bez wyrzutów sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny przepis - deser wychodzi idealny! uwielbiam czekoladę i wszystko co czekoladowe, zazwyczaj zdrowe desery nie zaspokajały mnie w 100%, ale ten to strzał w dziesiątke!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie słyszeć takie słowa!! Dziękuję bardzo i cieszę się, że smakowało. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie próbowałam połączyć czekolady z awokado i bardo ciekawi mnie jaki może mieć to smak. Zazwyczaj ronię wszystko z przepisów ze strony https://wkuchnizwedlem.wedel.pl ponieważ uwielbiam i jestem wielką fanką deserów czekoladowych. W sumie wykorzystanie czekolady jest tak szerokie, że można codziennie robić coś innego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...